En vecka 🙌

AllmÀnt / Permalink / 0

Idag har jag Ă€tit lchf en vecka, wihoo 😂👌

IgĂ„r var nog största prövningen, var pĂ„ min brorsons kalas och det serverades tĂ„rta, cheesecake, kĂ€rleksmums, kakor, bullar... men jag tog en kopp kaffe och min medtagna banan 😜 Banan Ă€r inte heller bra egentligen, men nĂ„ngĂ„ng dĂ„ och dĂ„ Ă€r inte hela vĂ€rlden. Barnen Ă„kte hem med mamma sen sĂ„ jag och Kim skulle spendera kvĂ€llen med Lisa och hennes man men tyvĂ€rr blev sonen deras tvungen att Ă„ka till akuten. SĂ„ vi spenderade kvĂ€llen hemma med gott kött och soffhĂ€ng. 

Nu Àr det söndag (Valborg) morgon och jag sitter och tar en kaffe medan Kim steker Àgg och bacon Ät oss. Sen ska han ut i trÀdgÄrden och fixa med marken för poolen. Jag ska skriva inköpslista, ta en dusch och förbereda mig inför att Äka ivÀg en svÀng till Erikslund. Skulle behöva klÀmma in en promenad nÄgonstans ocksÄ.
IkvĂ€ll tar vi nog ett besök hos Lisa istĂ€llet â˜ș


Till top