2023

Allmänt / Permalink / 0

* Vad gjorde du 2023 som du aldrig gjort förut?

Jag vet inte... körde bil inne i stockholm 😆 och besökte furuvik första gången 

* Dog någon i din närhet?

Nej

* Vilka länder besökte du?

Inga

* Vilket datum från 2023 kommer du minnas, och varför?

8 Januari när jag började mitt nya jobb. Januari när Chelseas utredning blev klar.  18 mars när Bobby flytta in. April när Jennas utredning blev klar. 15 juli när Cleo flytta in. 

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2023?

Cha cha cha

* Blev du kär under 2023?

Nej det var jag redan :-)

* Vad gjorde du på din födelsedag?

Inget särskilt, jobbade sent. Men i april firade vi med stand up och middag

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??

Nja det tror jag inte

* Vem var den bästa nya personen du träffade?

 Nya kollegor

* Höll du några av dina nyårslöften?

Nej 

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej

* Är det något du saknar år 2023 som du vill ha år 2024? 

Det skulle väl vara mer pengar och resor som vanligt 

* Vad var din största framgång 2023?

Inget speciellt

* Största misstaget?

Kommer inte på något 

* Har du varit sjuk eller skadat dig?

Corona och halsfluss typ..

* Bästa köpet?

Bobby och Cleo 

* Vad spenderade du mest pengar på?

Poolvärmepump

* Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja flera gånger

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Lika tror jag

* Vad önskar du att du gjort mer?

Jag vet inte, tränat antagligen

* Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit så mycket godis

* Hur tillbringade du julen?

Hos min syster Heidi tillsammans med resten av familjen 

* Vad fick dig att må bra?

Barnen, Kim, huset, sommaren. 

* Vem saknade du?

En gammal kollega

 

Till top