Tisdag

Allmänt, Barn / Permalink / 0

Ny dag på jobbet och jag har kaffepaus. Idag var jag tröttare än någonsin. Jag sov hela bussresan från Skultuna, när jag sen bytte buss somnade jag igen flera gånger på nya bussen, haha alltså.. ja jag lägger mig kanske alldeles för sent på kvällarna men å andra sidan hade jag ju sovit middag igår också typ två timmar. Idag hinner jag inte sova middag för efter jobbet ska vi fixa jennas pass och sen har jag lovat henne att vi ska leka med hennes slimelab hon fick i present. Lite spännande ska det bli då det såg ut som ett litet kemilab med behållare och glasögon och så vidare hihi..får se om vi får till något Slime!

Nu har vädret ändrats så verkar som det kanske blir fint till helgen ändå, vi får hoppas på det! Kim ska jobba heeela dagen och kvällen på lördag så jag måste försöka få tid till att baka på något vis. Inte så att Jenna och Chelsea stör utan Freja 😂. Föresten har Freja börjat gå mer och mer på pottan och använder trosor dagligen. Hon verkar vara väldigt spänd på att slappna av i pottan och kissar ganska sällan och går och håller händerna mellan benen men tillslut kommer det. Hon gör likadant med blöja nu för tiden också. Köpte lite nya trosor till henne igår så hon blev super nöjd och skulle byta flera gånger 😂😂

Avslutar med en bild på Jenna i nya klänningen


Till top